office@theface.ro
a
M

POLITICA DE LIVRARE/ANULARE COMANDA

  1. COMANDA
    Pentru a plasa o comandă, Clientul trebuie să acceseze adresa de mail office@theface.ro, in care sa specifice produsele dorite si de asemenea, datele de livrare. Vă rugăm să reţineţi că acest lucru nu înseamnă că o comandă a fost acceptată, deoarece comanda dumneavoastră constituie o ofertă pe care ne-o faceţi cu privire la cumpărarea unuia sau a mai multor produse de la noi. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, iar noi vom confirma acceptarea trimiţându-vă un e-mail de confirmare .

Factura fiscală împreună cu certificatul de conformitate vor fi incluse în colet.
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective în stocurile noastre. În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produse înlocuitoare de calitate şi valoare egale sau superioare, pe care le puteţi comanda. Dacă nu doriţi să comandaţi aceste produse înlocuitoare și dacă am primit deja plata aferentă produselor comandate, vă vom rambursa integral orice sume de bani pe care le-aţi plătit.
DAMM BEAUTY CENTER SRL își rezervă dreptul de a refuza acceptarea totală sau parțială a unei comenzi efectuată de către Client, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

  1. Produsele nu exista în stoc;
    b. Plata nu este finalizată;
    c. Datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte;
    d. Activitatea Clientului pe Site poate și/sau produce daune de orice natură DAMM BEAUTY CENTER SRL și/sau partenerilor acestuia;
    e. Există una sau mai multe comenzi confirmate şi neridicate.

Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acest Site în orice moment, în mod discreționar şi/sau de a elimina sau modifica orice material sau informații de pe acest Site. Cu toate că depunem toate eforturile pentru a prelucra întotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstanţe excepţionale care să ne oblige să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii şi ne rezervăm dreptul de a proceda astfel în orice moment. Nu vom avea nicio răspundere faţă de Client sau orice parte terţă pentru eliminarea oricărui produs de pe acest Site, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conţinut de pe acest Site sau pentru neprelucrarea unei comenzi după ce a fost trimis mesajul de Confirmare a comenzii.

DAMM BEAUTY CENTER SRL va anunța Clientul de indisponibilitatea unui produs comandat, Clientul având posibilitatea de a accepta sau de a refuza comanda parțială.
Pentru informații legate de comandă poate fi apelat numărul de telefon 0758833223, de luni până vineri, între orele 10-16, sau se poate trimite un email la adresa office@theface.ro.
Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în 24 de ore de la primirea acestora, iar comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică vor fi prelucrate în fiecare zi de luni. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anuntațe atât pe Site cât și în comunicarea electronică.


  1. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

    Informaţiile prevăzute în Termeni şi datele cuprinse în acest Site nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitaţie la ofertă. Nu va exista niciun contract între Client şi DAMM BEAUTY CENTER SRL în legătură cu niciun produs.
  2. PREŢUL PRODUSELOR
    Preţul fiecărui produs va fi cel menţionat pe Site-ul nostru, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă să ne asigurăm că toate preţurile indicate pe Site-ul nostru sunt corecte, pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs sau produse din comandă dumneavoastră, vă vom informa cât mai curând cu putinţă şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta, din motive neimputabile nouă, comanda va considerată anulată şi, dacă aţi plătit deja produsul (produsele), vă vom rambursa întreaga sumă plătită.
    Nu avem nicio obligaţie de a vinde vreun produs la un preţ inferior incorect (chiar şi în situația în care ați primit din partea noastră Confirmarea de expediere), dacă eroarea de preţ este evidentă, inconfundabilă şi ar fi putut fi identificată în mod rezonabil de dumneavoastră ca fiind o eroare.
    Preţurile afişate pe Site-ul nostru includ TVA, dar NU includ costurile de livrare, care se vor adăuga la suma totală datorată.
    Preţurile pot fi revizuite în orice moment, fără nicio comunicare prealabilă, însă (cu excepţiile menţionate mai sus), nicio schimbare potenţială nu va afecta vreo comandă a dumneavoastră pentru care, anterior modificării prețurilor, a fost trimisă deja o Confirmare a comenzii.
  3. PLATA PRODUSELOR

Modalitatea de plată este prin ordin de plată :

SC DAMM BEAUTY CENTER SRL, J40/2212/2021, CUI RO43702190, Bucuresti, Sector 2, Bvd. Basarabia, nr. 28A, et. 4
CONT IBAN RO27BTRLRONCRT0591659401, BANCA TRANSILVANIA

 

  1. LIVRARE
    Sub rezerva dispoziţiilor din Articolul de mai sus privind disponibilitatea produselor, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul (produsele) enumerat(e) în Confirmarea de comandă până la data specificată în Confirmarea de expediere menţionată sau, dacă data de livrare estimată nu este specificată, în termenul estimat indicat la selectarea metodei de livrare şi, în orice caz, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmării de expediere.
    Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare.
    Dacă, din motive obiective, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de duminică.
    În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.
    În cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă adresăm rugămintea de a ne contacta utilizând următoarele date: numărul de telefon 0758883223sau adresa de e-mail: office@theface.ro
    În cazul livrării prin curier, în situația în care Clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul DAMM BEAUTY CENTER SRL, Clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. În acest caz, adresa de livrare a coletului se va confirma împreună cu un consilier de clienți DAMM MEDICAL BEAUTY SRL, telefonic sau prin e-mail.
    În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de e-mail office@theface.ro.
    După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate vă rugăm să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului la adresa de e-mail office@theface.ro și să atașați o poză cu produsele sau coletul.
    DAMM BEAUTY CENTER SRL nu este responsabil pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.
    În cazul în care termenele de livrare şi/sau inițializare a comenzii nu pot fi respectate, DAMM BEAUTY CENTER SRL va anunța clientul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, făra ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întarzierea.

Metode de livrare pentru România
Curier

  1. TRANSFERUL RISCULUI ŞI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR
    Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vor reveni Clientului din momentul livrării, atunci când Clientul sau când o parte terţă desemnată de către Client, alta decât curierul, intră în posesia fizică a produselor.
    Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera Clientului numai după ce primim plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare.
  2. POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR
    Anularea comenzii de catre Client, se face pana la confirmarea comenzii de catre DAMM BEAUTY CENTER SRL prin instiintare scrisa ( email/whatsapp/mesaj text ) sau apel telefonic: la adresa de e-mail office@theface.ro sau numar de telefon 0758883223/0374553223

Produsele odata livrate si primite de catre Client nu se pot returna.

  1. GESTIONAREA RECLAMAŢIILOR. GARANȚIA
    În cazul unor reacţii adverse/neplăcute ca efect al utilizării produselor, sunteţi rugat să anunţaţi DAMM BEAUTY CENTER SRL, descriind în detaliu problema, pentru o evaluare cât mai corectă şi relevantă din partea specialiştilor noştri. Pentru a lua legătura cu aceştia, vă rugăm să ne contactati la adresa de e-mail office@theface.ro sau la numarul de telefon 0758883223.

Garanția legală de conformitate
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanţiile asociate acestora și OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor.
În cazul lipsei conformităţii, este necesară prezentarea produsului neconform în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente precum și dovada achiziției acestuia (copie după factura fiscală). În cazul în care produsele ajung neînsoțite de documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

  1. LITIGII
    Orice raport stabilit prin achiziționarea de produse sau servicii prin intermediul Site-ului este reglementat și interpretat în concordanță cu legile României, iar Clientul admite să se supună jurisdicției exclusive a instantelor competente din România.
    Orice conflict între DAMM BEAUTY CENTER SRL şi altă parte este supus unei soluţionări pe cale amiabilă. În cazul în care nu se ajunge la un punct comun prin această metodă, competenţa revine instanţelor de judecată din Bucureşti.
  2. ÎNCETARE
    Clinica DAMM BEAUTY CENTER îşi rezervă dreptul de a înceta activitatea Site-ului fără vreo notificare prealabilă.
  3. ALTE CLAUZE
    Aceşti Termeni şi orice document la care se face trimitere în mod expres constituie acordul integral dintre Client şi DAMM BEAUTY CENTER SRL în ceea ce priveşte obiectul oricărui Contract şi înlocuieşte orice alt acord, orice altă înţelegere sau orice alt aranjament anterior verbal sau scris dintre Client şi Clinica.

DAMM BEAUTY CENTER SRL își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale Site-ului/structurii acestuia, inclusiv modificări ce ar putea afecta Site-ul și/sau orice conținut fără notificare prealabilă a Clientului.
Clinica nu va putea fi făcuta responsabila pentru eventualele erori apărute pe Site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul Site-ului.